Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

en lista

Kategori: allt&inget.

innan var listor mega poppis på bloggar, så givetvis får ni en av mig nu.
 

Vad heter du? Louise Gabriella Olsson
Kallas? Gabby, Gabbsan, Snygging, Älskling och andra gulliga smeknamn.                                              Vad har du gjort idag? Haft en jävla huvudvärk, varit på öppna förskolan, sväng på stan, hälsat på hos mina föräldrar och nu väntar jag hem min kille.
Vad ska du göra idag?  Mysa
Vad vill du helst ha nu? Massor med pengar
Var är du nu? I vårt underbara hus
Saknar du någon nu? Ja Christian
Röker du? Absolut inte, det gör bara...                                                                                                     När fick du senast en present? När jag fyllde år tror jag.                                                                      Vilken färg har du på dina underkläder? svart, vitt och lite rosa
Längtar du till nästa födelsedag? JA
Vem pratade du med senast? min lillasyster
Vad pratade ni om? lite blandat
Vad gör du just nu? väntar på att Carl ska vakna och har tv:n igång
Är du blyg? inte så
Vilken tid gick du upp idag? runt åtta tror jag                                                                                         När kräktes du senast? under förlossningen när Carl föddes, så gissar att det var den31 mars.                Vilken låt lyssnade du på senast: kommer inte alls ihåg                                                                          Har du sovit i din egen säng inatt? ja
Har någon annan sovit i din säng inatt? ja Christian sen kom Carl över i morse
Har du glasögon? Solglasögon
Har du sagt, jag älskar dig till någon idag? Ja!
Vem fick du senast SMS från och vad står det? Christian                                                                      Hur svarar du i telefon? Heeeeeeeej eller Hej det är Gabriella
Har du en DVD-spelare? Ja men används aldrig
Vilket år i ditt liv ohar varit bäst och varför? 2012 helt klart, Året då jag blev mamma, köpte hus och fick en ring på fingret.
Vanligast färg på dina kläder? Svart tyvärr
Hade du en bra kväll igår? Ja och nej. Hade mysigt sällskap men huvudvärken var blää.

Det var denna listan.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hemligt sms eller? ;)

    2012-10-08 | 19:13:54
    Bloggadress: http://Sofiecaroline.wordpress.com
  • Johanna säger:

    Haha Sofie, jag tänkte exakt samma sak! Saknar resten av svaret på den frågan...

    2012-10-08 | 20:09:23
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se
  • Tulle säger:

    Uuhm, fick du inte present av ni förra veckan eller det räknas inte när det inte är inpackat?

    2012-10-14 | 11:25:48

Kommentera inlägget här: