Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ensam med barnen!

Kategori: allt&inget.

igår lämnade vi av C i Staffanstorp för lite häng med grabbarna. eftersom öl och fotboll ingick i planerna fick han stanna där över natten.

givetvis har jag redan varit mycket ensam med barnen men att vara ensam hela natten var första gå gången.

så efter vi hade lämnat C begav vi oss till mamma Lenas. (Saras mamma) hus för fotboll och middag. när vi kom dit var Loui lite orolig medans Carl var laddad för bus. efter maten somnade Loui gott och Carl fortsatte busa. vid halv tio begav vi oss hem. hem in med barnen och dess tillbehör. fixa välling till Carl, torr blöja och ner i sängen. ner till Loui fixa en flaska mat till honom. efter maten blev det torr blöja och ner i sängen. båda killarna somnade snabbt sen dröjde det inte många min för mig.

vid 5 vakande Loui för lite mat och somnade så. sen vid 8 vaknade Carl och då vaknade Loui också. så nu har vi myst, ätit frukost och tagit fram kläder för dagen. här skulle jag nästan publicera inlägget men Loui ville annat.

nu är C hemma och vi inväntar svärmor med boyfriend för en liten födelsedagsfika för mig.

i vilket fall som helst måste jag säga att jag beundrar alla fina underbara mammor ( ja pappa också) där ute i världen. ibland kan det vara svårt att räcka till men man kan inte gör mer än sitt bästa. själv är jag lycklig lottad med två ganska lätta grabbar men även dom har sina stunder ;)

nu ska jag hjälpa C med disken sen avslutar vi denna födelsedagshelg!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: