Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

min sömntuta

Kategori:

lite innan sex gick jag hemifrån mina föräldrar med tanken att när vi kommer hem ska Carl få mat (burkmat) sen ska vi leka lite. sen vid åtta dags att sova och få flaskan. men somnade Carl i vagnen och där sover han fortfarande. är orolig att han inte fått i sig tillräckligt med mat idag men eftersom han inte klagar mår han nog bra. men hur det ska bli att lägga honom ikväll ska bli intressant men tror han får vara uppe tills vi ser att han är trött sen brukar han somna snabbt. tur hans pappa är en nattmänniska så kan de kanske spela playstation eller något ;)

Kommentarer

  • Malin och Axel. säger:

    Nu har jag äntligen kikat in på din blogg. Jag gillar mammabloggar!

    2012-10-08 | 20:13:42
    Bloggadress: http://113kvadrat.blogspot.com

Kommentera inlägget här: