Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

jävla regn.

Kategori: blogg

yes box regnet det bara öser ner. och det är verkligen skit trist. nu kan det komma riktig vinter i stället. kylan kan man stå ut med , men regnet vill jag verkligen inte ha. det är så trist och allt. en sak som är bra idag är i alla fall att det snart är helg & hallå vi alla älskar helger ! eller?!

vad sker annars denna regniga tisdag? nu sitter man på jobb & här ska man vara fram till klockan fem. yes då är denna jobbedagen slut. klockan fem hämtar sara mig då ska vi & spela lazerdome. kan ju erkänna att jag inte är så sugen på det. men va gör man inte för sin bästa vän :) efter krossat allt motstånd på lazerdome där det av till ga-hallen där vi ska kolla in falken. drömde om en spelare i falken , han va först väldigt snäll sen helt dum i huvudet. haha nästan som i verkligheten , nä nu skoja jag killen jag drömde om är oftast en väldigt trevlig prick :)

nä nu är det back to work , or else tulle will kill me ;)

ciao !

g. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: