Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

båstad outdoor open 2007

Kategori: blogg

ja då var denna båstad helgen färdig för detta året också. förra året spelade ju inte landskrona falcons damlag men detta året var de med igen. hur gick de då för fff ?

fredagen
klockan halv elva (10.30) var det samling vid idrottshallen för körning mot båstad. såklart var min bil sen , men typ bara sådär 3 min. eftersom de andra hade mina bilar jag och jag körde familjebil så var det klart att jag fick mest packning. bilfärden till båstad gick bra , vi hamnade bakom polisen och då fick vi köra lugnt och fint. så som jag aldrig gör i vanliga fall. vi kollade in vårt kära helg lag som vann sin första match för dagen. vår första match var mot ibc engelholm och tojan. matchen slutade 2-0 till de röda (engelholm) men vi ska vara nöjda med vår insats för vi kämpade på bra. sen blev det lite mat och så. mot kvällen började jag tyvärr känna mig dålig och hade en djävulsk huvudvärk. så till vår sista match för dagen fick jag tyvärr stanna hemma på hotellet som var riktigt najs. då vilade jag mig. efter det åkte jag med och åt. en lugn kväll för min del medans de andra gick på pepes.

lördagen
vaken och åt en underbar frukost. kollade lite matcher och njöt av det underbara vädret. vi spelade vår sista gruppsspel match klockan halv två mot halmstad. matchen slutade 2-2 och det ska vi absolut vara nöjda med. efter det kollade vi lite fler matcher. middag med laget plus tojan sen bar det av mot cc för att kolla in nina och södra dal. dom spelade mot båstad som inte var så bra. detta var däremot bra: nina vad tar du för ett ligg? i landskrona tar vi 1.75 ! nina molin , de svinet de svinet ! kapten krock ! give it to me nina , ahhh ahhh ! ja till och med speakern tackade tjejerna som underhållit med sång och allt. efter ninas match gjorde vi oss vackra för kvällen. det blev fest på rum 325 och sen till pepes.

söndagen
frukost igen som var mycket god. checkade ut ur rummet och så. kollade in ibc och södra dal i sina kvartsfinaler. tyvärr kom ingen av dom vidare. kollade på fch som vann på straffar. men vi åkte hem innan semifinalerna för då var vi trötta. hem och slappade sen träffade jag på adam vilket var trevligt.

tack för en trevlig helg tjejer , it was naaaaajs ! ni ska alla vara stolta !
kan även informera er om att vårt herrlag inte kom vidare från gruppen , var detta pga av fredagens alkohol intag?


här kommer även lite bilder. se om ni finner mig ? ;) hahah



                             


annars kan jag ju skriva att det är skönt att sommaren är här men jag under tiden 08.30 - 17.00 avskyr alla som inte jobbar utan ligger på stranden och njuter. det är fan inte rätt !!!!!! jag förtjänade sol och var va den då ! bläääää på alla som ligger på stranden just nu , jag gillar inte er alls ! sug på den.

träning ikväll ,tack så mycket ! ska bli skönt. nä nu ska jag jobba.

ciao ciao

Kommentarer

  • l-o säger:

    Var har du fått dessa bilder i från? De vill jag också ha =) Love babe!

    2007-08-07 | 23:17:45
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här: