Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

den var kanon.

Kategori: blogg

min födelsedag var perfekt . tack alla !

idag är det fredag och därför bjuder jag på lite bilder.
ikväll lite tjejinflyttningsfest hos sara. mycket trevligt
innan dess ska jag jobba, äta tårta och sola :) kanske även springa en sväng. hur ska jag hinna ?

nu när det är fredag bjuder jag på lite bilder , vart har jag hittat dom ? min bästis facebook såklart :)

image47


                          

                                 


ikväll ska jag ta ordentligt med foto. men jag ska även låna ut min kamera så jag kommer med på några ;) haha

ciao ciao ;)

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Fan va heta vi är.. haha ohh va kul det ska bli med lite roliga bilder ikväll med dina nya kamera ;) Ha en bra dag gumman! PUSS

    2007-08-17 | 11:13:58
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se
  • Mary. säger:

    ja vem var "snyggigen" brevid ? ;)

    2007-08-17 | 11:40:10
  • Anonym säger:

    Tar du med isbjörnen ikväll? hörde nämligen att Gotte är lite förälskad i honom.. BRING HIM! :D puss älsk, ses ikväll! pusspuss kastrull

    2007-08-17 | 11:48:01
    Bloggadress: http://f4president.blogg.se

Kommentera inlägget här: