Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

dom där tightsen.

Kategori: blogg

aldrig trodde jag att något av mina nya klädesinköp kunde bli så stort. jag köpte dom där jävla tightsen igår , balzar gillade dom skarpt. sen så tyckte nog resten av alla andra jag känner att dom var lite "to much" eller rättare sagt lite för slampiga. men frida och li gillade dom också. jag gissar på att om frida ser dom på gina idag så köper hon ett par ! mina kommer INTE göra premiär på lördag nä dom ska läggas där hemma. men jag ska inte byta dom , för kanske kanske kanske en dag så går alla i landskrona runt i sådana och då MÅSTE såklart även jag ha ett par.
nä efter jobb idag ska jag försöka komma på en ny outfit tills på lördag. jag har lite ideér och inga slampiga sådana. nä det blir snyggt och stiligt .

över till något helt annat , hyr aldrig den där nya filmen med paris hilton . värsta skitet jag någonsin kollat på. har aldrig varit med om en kassare film. it sucks , big time ! annars hade jag trevligt på väla igår tillsammans med balzar. vi kollade runder och på vägen hem lyssnade vi på en rock skiva. jag gillar nog rock ändå.

http://www.youtube.com/watch?v=oKTiwCez6Zs

denna låten är nr 1 på min lista idag i alla fall och igår var den också på listan. jag och balzar satt och sjöng så fint i bilen . solen strålade och det var en kalasbra tur på vägen hem från väla.

nu ska jag spana runder mer på youtube.com , för det tycker jag är roligt.

ciao ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: