Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

freak me baby.

Kategori: blogg

Let me play with your body baby
Make you real hot
Let me do all the things you want me to do
Cuz tonight baby I wanna get freaky with you

gissa om jag var nästa lite små överlycklig när jag fick denna låten till min mobil igår.
detta var min favorit låt för sådär typ 8 år sedan. men i morse när min mobil började med freak be baby
blev jag ganska paff. hade helt glömt att jag bytat ut sexyback mot freak me baby.
ja tror alla vet vilka sorts låtar jag gillar , hot hot hot helt enkelt.

går kvällen hos sofie var mycket trevlig. tack för igår tjejer , alltid lika trevligt att umgås med er.
zlatan fick jag också se på tv , absolut min favorit i svenska landslaget. ja jag är ett stort fan av zlatan.
för ni vet väl att ingen kickar fotboll som han. längtar redan till em-kval matchen mot danmark.
den ska man se i soffan medans klara den tönten är där och ser det live , :P
men jag har sett man united live och det är jag nöjd med.

nu kom precis balzar med gant katalogen till mig , ge mig ett par stövlar från gant.  tack !

nä nu ska jag fixa lite med reklamationerna. ciao !

och just det en sak till , jag tycker att adam är galet bra ! bara så ni vet :)

Kommentarer

  • Klarrie säger:

    du, jag trodde vi hade gett bort den låten till JP =) Puss!

    2007-08-23 | 11:56:02

Kommentera inlägget här: