Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ge mig en kväll NU

Kategori: blogg

jag behöver en kväll med tjejerna nu , jag behöver deras tokigheter. jag behöver höra någon säga något trög som typ låter som att de träffar isbjörnar var och varannan dag. jag behöver ett glasröd vin (skämt) , jag behöver våra elakheter mot varandra. jag behöver blickarna vi ger varandra om vem som ska ta det sista vitlöksosten. (denna blicken pratar vi inte om men jo jag ser den tjejer) nä jag vill ha kväll nu och ikväll ska jag ha mitt ljusblå mjukisställ eller kanske inte. jag ska nog spara det till dh och greys börjar. då ska mysstället på .

snart är skivsamling färdig för idag fick jag tre nya skivor av balzar i födelsedagspresent.
ja jag fick joddla med siv (för enligt balzar ska alla tjejer ha en sådan skiva), en bon jovi skiva (dom var cool snygga på den tiden)  och en queen skiva. tack balzar nu kan jag ha en fest och visa upp min skivsamling.

nä nu ska jag jobba hårt så att dagen går snabbt.

& ännu en gång så säger jag det. jag förstår trots att du inte tror det.

Kommentarer

  • Klarrie säger:

    Jag behöver också en kväll med er!

    2007-08-22 | 15:51:30
  • l-o säger:

    Haha, blev det en bild ang. vitlöksosten idag? Ohh yes! haha. Kvällen idag var ljuvlig & jag kan inte lägga mig ännu =) Hörs imorgon my love!

    2007-08-23 | 00:40:37
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se
  • l-o säger:

    Btw....har du inget att göra på ditt jobb eller mer än att blogga & prata i telfon såklart ;-)

    2007-08-23 | 00:42:50
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här: