Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ja jag stör mig lite.

Kategori: blogg

men nu ska jag sluta störa mig på det för nu är det fredag och jag är ledig :) att va ledig är helt underbart men det bästa med denna fredagen är att vi drar till båstad för att spela båstad outdoor open.
så denna helgen väntas massor av innebandy , roligheter med laget och såklart en och annan utgång.

vår första match idag är 13.30 och vilka möter vi om inte tojan och hennes lag , ibc engelholm.
okej dom spelar i elitseiren och det gör inte vi , men gissa att vi ska göra mycket för att krossa lilla tojan.
sen ikväll spelar vi mot varberg och imorgon har vi sista gruppsspelsmatchen mot halmstad.
det är inte mycket som talar för att vi ska gå vidare ur gruppen men kul ska vi i alla fall.

vi ska givetvis och spana in vårt herrlag som brukar klara sig bra ur gruppspelet men sen tar det typ slut i kvartsfinal , vad detta beror på vet jag inte riktigt. men jag chansar på att de kan bero på att just grabbarna i herrlaget är några jävlar på festa och just på lördagskvällen är det kungarna i båstad.

igår spelade vi lite "träningsmatch" mot f16 det gick ganska bra, blir lite mer spel så.
efter det hem till adam för att umgås med honom eftersom jag nu ska vara borta ihelgen , tyvärr blev umgänget i allt för länge då vi båda var väldigt trötta. så ja jag körde hem och tog fram lite kläder och så sen somnade jag.

uppdatering från helgen kommer på söndag eller måndag.

ha en trevlig helg , för det ska jag ha tillsammans med fff.

ciao !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: