Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

klagar vidare

Kategori: blogg

ja mina skor gick i sönder på lunchen , jag som älskar dom skorna. nu sitter jag på jävla skit ellos hemsida och ska beställa. jag ringer deras kundtjänst jag behöver hjälp. men svarar dom , nä. jag ska beställa nu med mina 50% rabatt så svara. tyvärr så har jag tappat hoppet om många nu förtiden (okej tappat hoppet är att överdriva men jag gillar det uttrycket). inte för vad folk gör, för alla får göra precis hur dom vill så länge man inte skadar någon annan. men tyvärr så kan jag störa mig på att det verkar som folk inte har något förtroende för en. men det som jag verkligen stör mig på nu är att saker jag berättat i förtroende kommer vidare. sen när jag ändå är igång så kan jag säga en sak till , jag hatar när man går runder och viskar och smyger med saker. visst jag förstår verkligen om man vill ha saker för sig själv men sköt det lite snyggare då. jag vet att en del kommer säkert att ta åt sig och det är inte meningen att någon speciell ska ta åt sig . jag vill bara att folk ska tänka sig för , vilket även gäller mig. för det händer även att jag inte tänker mig för. ja ibland kan jag verkligen prata hinnan och tänker och samma gäller att jag handlar innan jag tänker. men jag blir smartare för varje dag som går ;) nä mina vänner är i vilket fall guldvärda och dom förgyller min tråkiga vardag till en fest. kan även berätta för adam att min beställning gick igenom så snart får jag hem ett nytt träningsställ från puma , tror du kommer tycka att jag är hel läcker ;) hahaha nästa inlägg blir nog mer positivt. adios.

Kommentarer

  • mpn säger:

    ouh, låter lite bitchig G...tagga ner, andas djupt...tänk positiva tankar i 30 sek...vips, såja nu är det borta :)

    2007-08-21 | 16:53:54
  • l-o säger:

    Haha, riktigt aggresivt inlägg....men som sagt det kan verkligen behövas ibland! Hörs senare...Lots of love babe =)

    2007-08-21 | 17:37:49
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här: