Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

kom då , jag längtar ju.

Kategori: blogg

ja visst jag älskar sommaren , en sommar med fint väder får mig att må toppen bra. speciellt nu när det ser ut att bli finare , ja superfint väder till helgen vore kanon!

ska det fortsätta regna kan det lika bra bli höst för då är det myskvällar med tjejerna, härliga höstkläder och mysfaktorn är hög. jag saknar min myskvällar med tjejerna, när vi äter våra goda mackor och kollar på favorit serierna . så nu längtar jag tills jag får se mina favorit serier igen .

one tree hill med de snygga basketkillarna och de riktiga bitcharna.
desperate housewifes där det är mer intriger än vad som någonsin hänt på min gata
greys anatomy där det verkligen är love at work.
ugly betty som får mig att inse att man klarar sig långt utan att va lång och smal.

i alla dessa serierna är där verkligen med ett x antal bitchar , kanske därför mina vänner gillar det ;) hahaha

              



KOM IGEN NU KANAL 5! mest av allt längtar jag efter one tree hill , och jag tror ni förstår varför ;)

image39

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jag längtar också.. Ja herrejesus vad jag längtar!!

    2007-08-01 | 17:02:50
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se
  • l-o säger:

    Mmm, båda mina killar på en & samma bild, inte dåligt det ;-) Ja, nu när det bara är skitsommar kan det lika bra bli underbar höst med en massa mys, I like it a lot!

    2007-08-01 | 18:45:04
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här: