Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

lite uppdateringar

Kategori: blogg

ja eftersom sara min bästa vän påstår att jag är dålig på att blogga så känns det som att jag får göra lite uppdateringar här och informera om vad som hänt på sistonde.
fredagen var det match mot palmstaden i dm , denna match vann vi med 4-0. efter matchen var det bara mys tillsammans med adam. vi kollade beck eller försökte kolla på beck. åt även lite gurka med dippa.
upp tidigt på lördagen för flytta från hven. gick bra och snabbt. hem och spelade ännu en match . denna matchen vann vi med 4-2. kvällen fest hos klara sen så tycho en sväng. hoppade över tages för att gå hem med adam :)
söndagen var jag lastbilschaffis. jag och adam körde och lämnade en soffa hos en tapeserare. sen blev det ikea och väla. handlade en ny säng. den satte adam ihop sen. han var världens bästa i söndags (men det är han nog alltid ). jag fick det så fint tack vare honom , han hjälpte mig med mina kläder och allt. tack sötnos ;)
måndags var jag sjuk. igår jobbade jag , var hos frissan och tränade innebandy.

det var lite uppdateringar !

ciao !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: