Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

miss t. persson

Kategori: blogg

jag vet inte om jag gillar eller ogillar festivaler. landskrona karnevalen gillar jag. men helsingborgs festivalen kändes sådär i år , därför tog jag mig aldrig dit. igår malmö festivalen. hade det inte varit där det underbara sällskapet (adam) så hade jag aldrig åkt till malmö. för mig är festivaler tiden då alla bönner och deras släktingar tar sig ut för sin årliga festmåltid. ja för massor av måltider kan man ha på en festival. där är ju allt. mår illa bara jag tänker på det. där är langos, wok, älgkebab, beligskawåfflor, pannkakor med choklad, falafel och mycket mycket mer. ja igår när jag var där kände jag mig som en miss t . persson . ja ni vet hon från staffanstorp som har en vän som heter Gun. ja riktigt så äckligt mätt kände jag mig. trots att jag bara ätit lite av en langos och en pannkaka. langosen smakade inte alls bra och pannkakan var för mycket så nu mår jag illa bara jag tänker på pannkakor med choklad. och inte nog med det idag är jag så sleten så jag känner mig skitful och hemsk. men ikväll efter 22.30 kommer jag känna mig bättre. men tills dess får jag nöja mig med att vara en sunkig människa.

träningen ikväll är efterlängtad. träningen gör att jag känner mig sådär 1500 gånger snyggare. har på mig en tröja från hm som jag fick igår. skulle inte behållit den men nu sitter jag med den på mig så det är inte mycket jag kan göra åt det , it sucks helt enkelt !

må gott allesammens ! tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: