Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ny blogg.

Kategori: blogg

jag håller på att skaffa mig en ny blogg . men ska använda denna tills jag är färdig med den andra. vem vet kanske blir det så att jag behåller denna .


fredagen hemma hos sara var trevlig , sen en sväng på stan. var helt okej , inte allt för livat.

lördagen var mys till max. hade en bästiskväll med sara. vi åt pizza och kollade film.

okej var ingen rosa film nä den var mer en snuskfilm vill jag säga.

efter filmen hämtade jag upp adam och sen var det sänge ganska tidigt för en lördagskväll.


frukostkalas är nog det bästa kalset. det var så mumsigt. goda bullar och fint pålägg.

tack för ännu flera presenter , jag är verkligen hel nöjd vill jag lova. så TACK !


igår matchdax , 4-4 mot kävlinge. helt okej eftersom vi låg under. tyvärr inte min bästa match men så är det.

nya matcher till helgen och då ska jag visa var skåpet ska stå .. haha

efter matchen igår åt jag på tycho sen film hos klara och sen hem till adam.

filmen var hel cool  . se upp för dårarna ! dårarna stängs ! haha hel rolig.

idag är det måndag och jobb.

time to work. so long my fans.

ps. mats har skaffat sig en blogg. http://mpn.blogg.se , besök den vet ja ;)


Kommentarer

  • MPN säger:

    Gabby, varför ny blogg...dennna är väl jättebra?
    Lycka till i serien...håller på er. Hoppas bara resten i Falcons förstår hur viktigt det är.

    2007-08-21 | 07:50:59

Kommentera inlägget här: