Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ny mobil

Kategori: blogg

jag är grymt sugen på en ny mobil , då min samsung gick i sönder för ett x antal månader sedan. från den dagen då den gick sönder jag har jag lånats pappa. men jag vill inte ha den längre, jag vill ha en ny. några tips på bra mobiler? jag är liten sugen på denna i alla fall ? vilken färg tycker ni?




image34






lunchen var god och turen på systemet var trevligt. jag och balzar kollade viner och tulle shoppade loss.

tjabbadabbado !

Kommentarer

  • Sofie säger:

    haha lill-lördag för Tulle idag som vanligt? :) Den guldiga är sjukt fin, men frågan är om man tröttnar.. Den svarta är kanske mer praktisk.. Fina båda två i alla fall, jag vill också ha ny!

    2007-08-01 | 12:59:26
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se
  • Klarrie säger:

    Den svarta är grymt fin!! I promise! Puss

    2007-08-01 | 15:25:02
  • Sophia Weiland säger:

    ta den svart o gröna!

    2007-08-04 | 22:12:23
    Bloggadress: http://weiland.blogg.se

Kommentera inlägget här: