Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

riktig träning

Kategori: blogg

igår var det som sagt innebandy träning , den första riktiga träningen för denna säsongen. ja det kändes riktigt bra vill jag lova. första springa två varv på slingan sen in i idrottshallen och spelade innebandy i en och en halvtimme. innebandy är verkligen kul och jag älskar att spela det. ja jag känner mig riktigt laddad inför denna säsongen och som jag ska verkligen ska träna för att bli bättre. längtar redan tills träningen imorgon.

annars var den en lugn dag igår bara träningen och sen somnade jag på soffan där jag vaknade upp halv sju i morse med tv:n på. och sen vid halvåtta slog jag av dvd:n och vad var det för program på tv3 om inte home and away. ja jag hade helt glömt bort mitt favvoprogram. jag måste glömt bort det under min semester. men bra är det i alla fall , så nu får jag börja följa det igen. yeah !

måste även berätta att jag älskar redbull , det är så himla gott och jag känner mig så mycket bättre när jag druckit det. så är det ! så med en redbull känner jag mig som världens starkaste och piggaste tjej.


rock on redbull  !

image44

Kommentarer

  • Klarrie säger:

    Du är en stark och tuff tjej!

    2007-08-08 | 12:55:17
  • Klarrie säger:

    Du är en stark och tuff tjej!

    2007-08-08 | 12:55:26

Kommentera inlägget här: