Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

töntgabby

Kategori: blogg

igår så var det innebandy med småtjejerna , ja jag är ju tränare för f14 tjejerna. dom var duktiga , ja några talanger var där. efter träningen gick jag hem till li , där kollade vi studio sumo och pratade skit. även frida och twiggy dök upp och tillsammans hade vi myspys. de andra tjejerna grillade och drack rödvin. dom festar hela veckan lång.
jag undrar vilka planer det blir till helgen ?

nu hade min widdian åkt till cypern för att vara reseledare fram den 6 november. när hon kommer hem ska det festasloss rejält har jag hört . tror det blir inte trevligt kalas vill jag lova.

under storamästerskap i sport kan jag bli en tönt , ja en riktig råtönt. som nu när det är vm i friidrott blir jag helt tokig när det är svenskar som ska tävla. igår var jag fast vid tv:n eller datan eller vad man nu ska kalla det.jag kollade på sanna kallur som var helt otrolig , gud nästa så jag ville gråta med henne. efter det var det johan wissman som börjar bli en liten ny favorit till mig. och där emellan var det höjdhopparna stefan och linus. gillar inte stefan och linus men jag gillar en annan höjdhoppare och det är kajsa bergqvist! hon är lätt min favorit under detta vm !
ja och i natt är det höjdhoppskval damer , då ställer jag klockan ;) haha

nä so long my friends !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: