Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

yeah augusti is here !

Kategori: blogg

nu är vi i den bästa månaden av dom alla , augusti ! älskar den månaden ! för då fyller jag ju år och eftersom jag nu nämnde min födelsedag så kan jag lika bra skriva in dagens saker på min lilla önskelista.

jag önskar mig en mulberry väska , här kommer lite av modellerna jag kan tänka mig :)

                   


visst är dom snygga , har fler väskor på listan men en mulberry hade verkligen suttit fint.


igår var det i alla fall innebandy träning och det var riktigt kul att få komma igång igen. jag tog en runda på slingan också vilket kändes skönt. pallar springa mer än vad jag trodde , ja nu väntar jag bara på att hitta ett par läckra löpar tights för det är så cooooolt. i want it ! men jag ska köpa dom när jag är mer "inne" i mitt springande. efter träningen var det film med adam och det var såklart lika trevligt som alltid ;)

sen när vi ändå är inne på detta med tights kan jag informera er om att jag hänger på den där "fula" trenden med latex tights. det är ju såååååå het. dessa från nelly (bilden) är ganska läckra men jag ska nog ha dom från gina , hoppas dom finns kvar bara. vet att en del av mina bekanta säkert tycker dom är ur fula. men nä jag ska införskaffa dom till helgen och en ganska enkelt långt vit linne. kanske blir detta min outfit på lördag ? ;) yeah !

image33

idag kommer ännu fler blogg inlägg. för denna veckan ska jag vara bäst på det. klara och sara börjar också skärpa sig med bloggandet. men sofie då , hur går det för dig ? you are bad ;) hahah

tjingeling folket !

Kommentarer

  • l-o säger:

    Det är bra att du har önskelista, men vad sägs om en realistisk sådan? Hade varit bra för oss som ska skaffa det till dig, om du inte vill att vi skall bli kriminella förståss för det hade krävts i alla fall för min del ;-) Love babe.

    2007-08-01 | 11:15:41
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se
  • gabby säger:

    sara min raring , absolut ska du bli kriminell för att jag ska få den bästa presenten ;) men eftersom jag helst inte vill se dig i fängelse så skippar vi det. en realistisk önskelistan kommer i veckan tillsammans med inbjudan ! LOVE !

    2007-08-01 | 11:23:22
  • Sofie säger:

    Ja, va fan händer med mig.. Det undrar jag också! Ska bli bättre, lovar.. Men det är kaos på jobbet och efter jobb har man ju bättre saker för sig! ;) Hoppas du får en bra dag hjärtat! PUSS

    2007-08-01 | 11:34:13
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: