Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

jag vill också vara med er.

Kategori: blogg

ja nu har jag pratat med tulle som njuter för fullt i thailand tillsammans med malle & linkan.
jag är så avis på er, varje gång ni ringer vill jag vara där med er.
visst har jag mysigt hemma i malins lägenhet tillsammans med älsklingen och dogge.
men jag behöver också sol, bad och varme.

tulle tror vi förlorar imorgon mot hjärnarp men för hennes och ninas skull ska vi plocka poäng.
ja detta gör vi för er skull tjejer ;) & såklart för vår egen.

nu är det helg och då ska man koppla av och ha det skönt.

detta är lite av saker jag ska göra ihelgen

♥ 
bowla med girlsen , vilka är på?
♥  mysa med dogge
♥  klippa mig
♥  göra en sväng i stadens butiker
♥  fixa några julklappar
♥  spela match
♥  en liten träff med laget? en sväng på stan?
♥  handla julgran som ska pyntas
♥  städa

tror säkert att fler saker lär komma in på listan. kanske tvätta också.

önskar er alla en trevlig helg & här kommer en bild på mina systrar och en bild på mig tillsammmans med linus & lucas. cornelia om du råkar läsa min blogg, ska vi kolla på förtrollad tillsammans?

puss & kram

image212
malin & fredrika på midsommarafton 2007 som dom spenderade på hven.

image213
lucas, jag och linus en sommarkväll på tunakrogen hven 2006 (med lite alkhol i kroppen)
linus kommer du ihåg den röda saken på vår altan? hahahha kan meddela att jag ser ut att ha mycket alkohol i mirg men allt jag hade kom från kvällen innan då jag hade min berömda hvenafylla ! i stället stod linus och lucas för fyllan dagen efter.

Kommentarer

  • Jojo säger:

    ni med eran hven fylla:)
    hahah

    2007-12-17 | 15:18:35

Kommentera inlägget här: