Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

julfest

Kategori: blogg

hejsan svejsan ,
idag är det dags för julfest med jobbet och det känns trevligt får jag säga.
lite tråkigt är det allt eftersom inte tuller är med i år.
vi ska till lund och roa oss. först hem till coole classe sen se 500 sen ut och äta.
efter det ska jag hem och somna gott i min säng som jag saknat.

imorgon kommer systrarna + linus kusin hem , ska bli skönt får jag säga,
så imorgon kväll ska jag spendera all min tid hemma med familjen.

förra årets julfest med jobb blev lite galen får jag säga men dock inte för mig.
jag tog en taxi hem från malmö och somnade gott i min säng.
medans andra somnade lite här och var.
sen att tulle inte vet hur hon kom hem eller om hon var i slagsmål är också småroligt,

här bjuder jag på bilder från förra året , enjoy !

              

              

              

hoppas på en trevligkväll tillsammans med alla härliga arbetskamrater.

nu ska jag fixa lite kreditnoter så chrisse har något att göra.

tjingeling!

Kommentarer

  • chriss Keller säger:

    hahahahah så GALET som det var förra året lär d inte bli ikväll=) inte för min del iaf. haha

    2007-12-19 | 12:34:44

Kommentera inlägget här: