Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

man kan inte alltid vinna

Kategori: blogg

snart är det slut på tiden som tillfälliga sambos. vi som har haft det så mysigt.
ikväll ska vi i alla fall avsluta det hela med en undebar middag & massor med mys.
plus städning och andra hushållssysslor.

helgen var bra får jag säga förutom en sak som vi kommer till lite senare.

fredagen så var det bowling med tjejerna som gällde, tyvärr gick inte allt som jag ville och jag kom aldrig över 150 poäng som jag hade lovat min fader. tro det eller ej men sofie vann med sin andra runda på 114 poäng.
jag är impad till max. efter det så gick jag & li hem till mitt tillfälliga hem där vi tog ut dogge för en promenad sen kollade vi på en av världens mysigaste filmer , the holiday ! kvällen slutade med att jag somnade gott tillsammans my loverboy .

kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde på dagen i lördags , vet i fan hur jag kan glömma men är man förvirrad så är man. hade i alla fall samling klockan fyra för då var det dags för match mot hjärnarp. jaoo vi skulle möta de obesegrade serieledarna och vinna skulle vi. japp vi vann med 4-3 och plockade hem tre nya poäng. kvällen skulle laget mötas upp hemma hos tessan för lite partaj. tyvärr mådde jag bajs och stannade därför hemma.

söndagen handlades det julgran med mamma och pappa. vi köpte grisen i säcken helt enkelt.
match med småtjejerna , vinst där med såklart. efter det hämtade jag upp adam som skulle hjälpa till att klä grannen. vi hade fått hem den fulaste grannen man kunde tänka sig och det slutade med att jag grät och skrek att jag ville inte ha en ful jävla gran. barnrumpa jag vet.  jag & adam körde ut för att köpa ny gran och vi kom hem med en stor jävel. började klä den nya grannen och ett två tre så vältde eftersom julgransfoten gick i sönder. ja julmyset gick helt åt skogen. kvällen slutade i alla fall med film tillsammans med sara och adam.

igår måndag och ny vecka. seg dag på jobb bara men det överlevde jag. sen var det hem till mamma & pappa för att äta kvällsmat. fick ägg & bacon. mums  ! sen dm match mot malmhaug. förlust i sudden and it sucks. tack&lov för serien. där ska dom krossas !

nu ska jag jobba. snart är thailand ligan hemma igen.


tjingeling !

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jag fick faktiskt 116! haha PUSS

    2007-12-18 | 11:34:53
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se
  • Anonym säger:

    Gabby, du är så välkommen upp till mig och alla andra i min stuga. Vi tar emot dig med varma famnar. Ta med dig din syster : P
    Puss Kram

    2007-12-18 | 23:45:39
    Bloggadress: http://ninamolin.blogg.se

Kommentera inlägget här: