Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

senaste tiden och dåligt bloggande

Kategori: blogg

jag suger verkligen på att blogga. vet inte vad jag sysslat med den senaste tidem . inte bloggat i alla fall. men idag är det dags igen att skriva ett inlägg till de trogna läsarna som stannar kvar trots mitt super dåliga bloggande. ibland är det för er skull jag bloggar och ibland för min. jag tycker i alla fall att blogga är tråkigt.

just nu är jag sambo på låtsas & hundägare. ja malin min kära storasyster är i thailand tillsammans med min kära lillasyster tulle och kära kusinen linus. här hemma är jag och tycker att vädret suger och snart känns det som pengarna är slut på kontot. men att vara sambo på låtsas är supermysigt. ja jag, adam och dogge har super mysigt. i lördags var vi på bio kollade in guldkompassen som var jättebra. se den. söndagen bakade vi massor med godsaker sen kom några vänner. adam är en jävel på baka ! adam är bäst helt enkelt !

har även köpt en grym mobil , ja den är stört bra. jag har just nu 56 bilder på den och 1058 låtar,
ojoj vilken nörd man blivit, men jag gillar det. idag är det innebandy träning och mys med tjejerna.
tisdagar är alltid mys med tjejerna and I like it !

på lördag ska jag klippa mig ! hurra.

allt för denna gången , som sagt blogga är tråkigt.

ADAM , you rock my world ! PUSS!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej hopp!

    vad är det för ras på malins hund ?

    2007-12-12 | 22:57:52

Kommentera inlägget här: