Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ännu en lista.

Kategori: blogg

Namn: Louise Gabriella Olsson
Födelsedatum: 16 augusti 1985
Ögonfärg: sådär blå dassiga
Hårfärg: just nu blond, men jag trivs bra i mörkt med. jag har roligt i vilken hår färg jag än har.
Längd: 1,58 :/ 
Civilstatus: jag dejtar kan man säga ;) eller kanske lite mer än så, vi får se ;)
Höger- eller vänsterhänt: höger tjej är jag
Stjärntecken: lejon , grrr ;)
Kär: kär , det kan jag inte erkänna på en blogg, men förälskad är jag allt. ;)

Steg 2
Skor som du bar idag: idag har jag svarta ballerina skor
Dina svagheter: kan nog sura för små saker , blir sur när jag inte får som jag vill.
Rädsla: mörker och va hemma själv på natten
Målsättning: att komma så långt som bara den.

Steg 3
Första tanke när du vaknade:
fan , jag missade serien om invånarna i summer bay.
Sista tanke innan du somnade: jag skiter i alla släcka tv, jag paller ej!

Steg 4
Pepsi eller CocaCola:
Coca Cola
McDonalds eller Burger King: Burger King om jag ska va ärlig.
Adidas eller Nike: Nike
Choklad eller Vanlilj: helt klart choklad !

Steg 5
Svär du: det händer, men inte så jätte mycket.
Sjunger du: absolut , i love to sing. men jag är inte bra på det !
Duschar du varje dag: yes.
Gillar du skolan: ja
Tror du på dig själv: ja helt klart, speciellt när ingen annan gör det.
Kommer du överens med din mamma: japp
Kommer du överens med din pappa: Jepp

Steg 6
Har du under den senaste månaden.....
Druckit alkohol: oja , lite för mycket tror jag

Rökt: nä , trots att sara försökte tvinga mig.
Shoppat: hahaha dum fråga , KLART!
Bakat: nopp, ska nog baka imorgon bara för det.
Stulit något: räknas 20 kr av mamma , så ja :( 

Steg 7
Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull: ja och ja
Blivit kallad hora: haha ja , jävla bitches midsommar 2004
Blivit nedslagen: ja av malin

Steg 8
I framtiden...
Namn på barn: Karl , Bernhard och sen vet jag inte mycket mer. Killen får bestämma lite.
Hur vill du dö: vill inte tänka på det nu , bara jag dör lycklig.
Vad vill du bli när du blir gammal: när är jag gammal?

Steg 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: många !
Antal piercings: bara i öronen
Antal tatueringar: Inga, men är alltid lite sugen på det.
Hur många gånger har du varit med i tidningen: det kommer mera.....
Antal saker jag ångrar: mer än en handfull kan jag säga.

denna listan tog jag av min bästa vän http://saralo4.blogg.se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: