Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

arbetsdag nr 1

Kategori: blogg

idag är det tisdag och första arbetsdagen för mig denna veckan. varför är det nu så då? jo för jag tog semester igår och det är jag verkligen glad över. hur var då min helg. ifredags så var det spelkväll hemma hos li på erikstorpsvägen vilket slutade att vi sen hamnade i stan. jag och sara cyklade och det kändes som på högstadie tiden då man cyklade överallt. ja vi västervångstjejer var nog de flitigaste cyklarna i staden. det var mycket folk i stan men jag gick ändå hem tidigt. skönt som tusan. lördagen åkte jag till hven med tulle sis och kusin cornelia. där spenderade vi kvällen tillsammans med våra föräldrar och bara hade mys. söndagen hem från hven , tvätta lite , kollade lägenhet med sara och sen det bästa under hela helgen att träffa adam. yes för adam är hemma från semestern och då skulle vi såklart träffas. så det va såklart därför jag tog semester på måndagen ,  vem vill upp tidigt efter första natten tillsammans på två veckor. ja så min semester dag var jag grymt nöjd med :)

igår umgicks jag med adam lite under dagen sen så tränade jag och sen blev det kortkväll hemma hos elise&dannes tillfälliga lya. jag vann första rundan stort sen förlorade jag med vilje bara för att få ha tur i kärlek ;) idag är det jobb sen kanske lite träning och sen kanske träffa widdi som jag intr träffat på jätte länge.

ha en bra dag alla. ciao :)

just det för ett år sedan var jag och pappa i italien , lido di jesolo. gissa om jag saknar det.. i love it !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: