Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

även jag tog fram mobilen

Kategori: blogg

Vem ringde du senast ?
Tulle min kära

Vem ringde dig senast ?
Sara my bästis

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms ?
haha okej sorry , men ta det lungt med spriten du låter lite full. jag är inte kaxig. jag saknar dig, vi hörs. puss

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms ?
Elise mitt hjärtegull

Vad står det i ditt 16:e mottagna sms?
Hejsan hjärtat! kan du messa mig vilka parfymer som luktar gott? Puss

Vad står det i ditt senaste mottagna sms ?
Tackar! Lät inte lite regn hindra dig .. blir en ljuvlig match idag ;) ses sen. kram

Vad står det i ditt 10:e skrivna sms ?
-

Vad står det i ditt senaste skrivna sms ?
Hej gubben, nu är jag på väg ner i sängen önskar du låg där också. Ville bara säga att jag saknar dig. Puss och godnatt.

Har du några utkast ?
nej

Vad är ditt rekord på snake ?
kommer inte ihåg, men jag var en höjdare på det

Vad har du för kontakter som börjar på J?
Jacob
Jesper
Jimmy
Jobb
Jobb Direkt Gabby
Johan F mob
Johan hem
Johan jaymjay sales
Johan P
Johans Boffe
Jojjo Kusin
Jon
Jonas
Jonas
Jonna
Josefin
Josse
 oj där är nog en hel del onödiga ... haha


Har du privat nr just nu ?
nej för fan

Hur många låtar har du på din mobil ?
typ 4 kanske..haha

Vad har du för bakgrundsbild ?
Från Justin i göteborg :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: