Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

bara massa listor

Kategori: blogg

på senaste har jag inte skrivit något "riktigt" blogg utan bara massa listor. så nu blir det ett litet inlägg i alla fall. måste även försöka få med lite bilder. hur kul är en blogg utan bilder? så när jag kommer hem från jobb ska jag slänga in lite bilder i alla fall. sen ska jag börja använda min kamera lite mer , eller rättare sagt det får bli pappas kamera.

nu är det redan torsdag och allt vilket innebär att det snart är helg. men jag har inte skrivit något om förra helgen så jag tror jag får göra det med. i fredags så blev det solning direkt efter jobb , bättra på brännan är aldrig fel. efter det tog jag en lång promenad ut mot borstahusen sen upp mot sandvången och där. efter det tog jag mig en snabb dusch och lagade lite mat. sen ringde balle bandit och vi hyrde en film. det blev en skräckis som inte var så äcklig. eller jo jag blev rädd när balzar hade gått hem och jag var ensam kvar i lägenheten. roligaste var en historia om balzars pass i alla fall. lördagen var jag inne på hven för där var det festival. vi var hemma hos oss under dagen/förmiddagen. vi grillade och spelade kubb. mycket mysigt. vid tio tiden begav vi oss till festivalområdet där joddla med siv spelade. efter joddla med siv blev det en sväng på turistgården. sen ner mot norreborg där malin och christian badade medans jag och johan tittade på. efter badet blev det upp mot olsson då var klockan nog runt tre. jag drog fram monopol och vi började spela. sen så vaknade hela huset. vilket liv det blev där nere på lergravsvägen. hahah men kul var det i alla fall. somnade sedan gott på soffan. på söndagen så åkte jag till busfabriken tillsammans med cornelia och farbror jonas. ett lekland för barn , hade jag varit runt tio hade jag också älskat det. sen på kvällen blev det lite solning sen mys hemma hos li tillsammans med li, danne och även sara. ja en trevlig helg helt enkelt.

annars har denna veckan varit lugn
måndag så tränade jag , kollade fotboll sen en sväng på tycho med girlsen.
tisdag var jag dålig så då låg jag bara hemma i soffan/sängen och slappade. åt en hel del tabletter vilket gjorde mig till en helt ny människa.
onsdag (igår alltså) då tränade jag tillsammans med klara sen blev det filmkväll med bästa vännen sara.
idag blir der träning igen men idag fys med innebandyn. hoppas regnet försvinner tills dess.

fick även reda på igår varför jag inte fick svar på mina sms , man kan inte bara glömma sin mobil sådär speciellt inte när man är på semester :) men nu vet jag varför i alla fall :) på söndag är adam hemma igen , trevlig tycker jag ;)

behöver även klippa luggen. den är sååååå lång.

skriver nog ett inlägg ikväll. tack&hej så länge.

/gabriella ♥

JUST DET GLÖMDE EN SAK JU , MAGNUS FYLLER 25 ÅR IDAG. GRATTIS DIN TOK !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: