Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

dagboken.

Kategori: blogg

måndag idag och ny vecka på min semester. tyvärr har inte sommar vädret kommit än.
så idag har jag legat hemma i soffan tillsammans med sofie. eftersom sofie aldrig kollat in dagboken (the notebook) så var vi tvungna att se denna underbara film. för detta är verkligen en av världens bästa filmer.
att jag blivit knäpp i huvudet av denna filmen kan folk säkert intyga. eftersom jag ibland har lite för romantiskt syn på the lovelife kan bero på att jag kolla på denna filmen ett x antal gånger.

idag blir det annars ut och springa. ja nu direkt när jag bloggat färdigt byter jag om och ger mig ut. sen ska jag hinna sola och ikväll blir det mys med tjejerna eller något annat kul. spelkväll kanske ? i like !

helgen var helt okej. tack för i lördags dahla ! tyvärr flippade lite ut och det är skit då.

ny vecka , nya tag.

tack för idag och detta inlägg skriver jag för sofie bad mig. annars har jag ingen lust på att blogga, vet ju inte vad jag ska skriva. en liten bild kommer också i alla fall :) 

ciao ciao  !

image27

Kommentarer

  • Sofie säger:

    haha va snällt att du skriver för min skull ;) Nu är det tid för film igen.. Ses snart sweetie! puss

    2007-07-24 | 13:06:59
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: