Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

fettsugning

Kategori: blogg

att ibland umgås med tjejerna kan göra ens hjärna helt knäpp , speciellt då det gäller plastikoperationer. sitta och prata detta med li och frida gör till slut vill du operera hela kroppen. ja frida ska fettsuga den där lilla kulan på magen , li vill festtsuga både vader och lår. ja vi satt där och planerade alla dessa operationer.

så detta är vad jag ska ta lån och göra:
brösten 50.000 kr
fettsugning lår ut- och insida 30.000 kr
fettsugning midja/höfter 18.000 kr

ja totalt pris för att få en lite hot body är BARA 98.000 kr . citadellkliniken , here I come !

men jag vill ändå se lite vältränad ut , så ja då skaffar jag mig en pt som jag dejtar 4 gånger i veckan. utöver mina hårda pass med innebandyn och fys johnny.
sen kommer jag ha en mage som jessica alba, armar som cameron diaz, a hot assss som kylie. brösten lär se ut som adriana limas och efter ett besök på idas lär jag ha ett snyggt hår som karolina kurkova.
fy fan vad snygg jag kommer att bli .

eftersom har inte har så många läsare så kommer jag ju helt klart ett lägga ut före-ochefter bilder här i bloggen. men även bästa tjejerna ska få se det in real life. så är det !

ja snart födds den nya gabriella louise olsson på nytt ! men jag behåller fortfarande mitt varma hjärta, det enda som jag ska försöka bli av med är mina gnälliga dagar.

jag hoppas ni alla stötar mig i detta och hjälper mig igenom de hårda dagarna som väntar.

tack från mig !

ps. jag hoppas ni förstår att lite är skämt och att lite är på allvar.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    hahah du är sjuk.. men jag hade kunnat tänka mig att ta lite bröst, hade kanske kunnat ta lite från din fettsugning och lägga i så sparar vi lite pengar.. Vad sägs om det?! Vi ses snart! PUSS

    2007-07-12 | 16:30:41
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: