Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

gårdagen i punkter

Kategori: blogg

  • vaknade
  • gick till jobb
  • åt lunch med tulle
  • tillbaka till jobb
  • äta middag med familjen , gott med torsk
  • på väg till bois , ångrade mig stannade hem
  • gick till videomix med elise och lämnade filmer
  • kollade tv i elise soffa
  • hämtade tulle hos malin
  • hyrde film tillsammans med tulle
  • tog mig ett bad
  • väntade på klara och andy
  • kollade film med tulle och klara
  • klara gick hem
  • tulle gick in i sin säng
  • jag kollade färdigt filmen själv och ringde lite samtal
  • somnade


idag ska jag göra något som jag längtat efter länge , yes idag ska jag spela innebandy. yes innebandy träning idag och det känns kanon bra vill jag lova. tränare för dagens och torsdagens träning är maria andersson. tror hon är snäll mot oss. sen till helgen ska vi ha tessan som boss. det går nog kalasbra. ihelgen är det ju båstad, jävla tjat om båstad men det är ju bara så kul. hoppas på fint väder , ja fint väder behövs verkligen i mitt liv.

work , work och åter work ! tjingeling ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: