Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

hundvakt

Kategori: blogg


  • vaknade hos adam
  • städade
  • tappade kontokort & körkort
  • systemet
  • duscha
  • äta middag i helsingborg
  • glass i helsingborg
  • tur med dogge
  • prat med tjejerna
  • datan
  • nu snart läggdags
     

ja så har min dag varit. är just nu hundvakt åt dogge som är syrrans lilla bebis. han är lite och tuff. haft en hyfsat bra dag vill jag lova men imorgon blir det lite träning och sol. jätte trevligt i helsingborg tillsammans med sara, li och elise. nu ska jag sova men innan dess lägga in en bild på älsklingshundarna . ja chivas nr 1 och dogge nr 2.
imorgon ska jag försöka lägga in bilder från hvenfestivalen som jag nu fått av johan s. som ständigt kallar mig gabby o .. haha tack för mig och godnatt !

                   

och en stor bild på chivas. ska även snart hitta en bild på moffakisen , världens bästa katt !

image26

visst är han supersöt min älskling chivas ? :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    CHIVAS ÄR SUPERSÖT! men han är en liten buse! man får hålla i sin pumps så inte hans biss-avtryck hamnar där hihihi :D har upptäckt att där finns en megasöt schäfer på jobb, me like :D puss babe, LOVE

    2007-07-19 | 18:07:00
    Bloggadress: http://f4president.blogg.se

Kommentera inlägget här: