Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

karnevalen

Kategori: blogg

var lika trevlig som alltid. förutom allt som händer efter det hade stängt. just nu känns det skit. känns ganska konstigt att det är inte första gången som detta händer då jag ska ha semester. alltid börjar min semester på det bästa sättet. imorgon blir det nog regn också. nä nu ska jag inte va sån .

ska städa och tvätta färdigt nu sen blir det dejt med girlsen. i hope !

vad sker under min semester då?
en del hoppas jag. just nu hade jag verkligen behövt åka till lido di jesolo.
att åka till lido hade gjort allt bra för min del, det är mitt ställe !

jag hoppas du snart kommer fram till vad du vill. jag hoppas på det bästa.
puss på dig !

nä nu ska jag ta min dammsugare !

ciao !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det löser sig hjärtat.. vem fan vill gå miste om bästa Gabby.. Och gör man det är man inte värd det! Idag ska vi åka på roadtrip, ska bli sjuktkul! Vi ses sen när ni vaknat. puss

    2007-07-16 | 07:58:21
  • Sofie säger:

    det va från mig

    2007-07-16 | 07:59:06
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: