Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

klagomål

Kategori: blogg

ja nu har mina kära vänner klagat på mina listor i bloggen , ja men läs dom inte då :P nä men då får jag ta och skriva ett annat litet inlägg. om sådant som inte har med listor att göra.

igår var det i alla fall fredag och som de flesta vet så älskar jag fredagar. det är finfina dagar :) igår så kom jag hem från jobb tog jag mig ett bad som var så skönt. jag fick redan en god middag av mamma , det blev fläskfile med potatisgratäng och stekt svamp. mycket mumsigt. till det drack jag vatten eftersom jag hade huvudvärk.
när jag sedan var redan för kvällens bravader så begav jag mig mot polisen för att möta upp saralo. jag fick åka på hennes packethållare hem till andré där min cykel fanns. där stod cyklen med ny luft i däcken. efter det var jag och sara redo för att cykla mot borstahusen. vi cyklade hem till li för att spela spel. det blev med andra ord, gänget för kvällen var. jag, sara, klara, sofie, li, roger, danne men även johan och andré dök upp. mycket trevligt. mitt lag vann spelet såklart, ;) vilket jag tyckte va ljuvligt.. efter det begav vi hos ner i stan en sväng, men jag tog mig bara en titt sen begav jag mig hem för jag var då trött och hade ont i huvudet.

idag är det lördag och då ska jag till hven, men innan dess ska jag handla mat till mormor, städa rummet och sortera tvätten. efter det gäller hven :)

nu ska jag även bjuda på lite bilder . här kommer från en förfest hos ellinore (fröken blom)

        

som ni ser blev det inte några bilder inne på själv festen , jag och frida trivdes bra på toan . haha

när jag ändå är igång med bilder så ska jag lägga in lite från en förfest hos klarrie.

        

nä nu ska jag göra mig redo och jag avslutar då med en bild på världens bästa vovve, min chivas !

image20

Kommentarer

  • reka säger:

    väldigt söt vovve..

    2007-07-08 | 03:14:47
    Bloggadress: http://reka.blogg.se
  • Anonym säger:

    hahahhaha fan vad rolig den andra bilden på dig och Frida är :D åh Gabby jag blev inte kvar länge på gymet efter du stack, JAG MÅSTE SKÄRPA MIG! haha puss babe!

    2007-07-09 | 21:02:02
    Bloggadress: http://f4president.blogg.se

Kommentera inlägget här: