Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

listan , yeah !

Kategori: blogg

brukar du?

titta på dig själv i spegeln:
ja det händer
gnälla: ja , tyvärr lite för mycket
sova: ja ibland mer och ibland mindre
ha ångest: ja alltid ångest över något
skada dig själv med flit: absolut inte
ta mediciner du inte borde ta: nej
vilja dö: nä aldrig
drömma mardrömmar: yes , det har hänt
drömma sexdrömmar: absolut
klä dig i svart: ja
gå till kyrkan: inte så ofta , vid speciella tillfällen
gå i skolan: nä , den är över
röka: never
hata folk: nä inte hata , men tycker kanske mindre om en del människor
lita på folk: jag litar på alla nästan

vem?

saknar du: kunde frågan inte varit vad jag saknar i stället.
vill du döda: pass
rörde dig sist: mamma tror jag
vill du slå: för många
kysste dig sist: adam
vill du kittla: klara , vet inte varför
kramade du sist: adam tror jag
vill du prata med: adam
skrek du på sist: blir nog adam här med
vill du vara som: kanske någon kändis men det är nog bara för någon dag
sårade dig sist: svarar jag inte helst på
vill du bli galet full med: widdi, sara, klara, sofie, elise
när var du riktigt glad senast: när adam kom hem i söndags
fick du sms från senast: adam
ringde dig senast: adam
är vackrast på jorden: alla som står mig nära är vackra på sina sätt

har du?

för många vänner
: ja , dom bästa.
tvångstankar: nopp
någon annan psykisk sjukdom:shoppoholic kanske...haha
någon skada: nja
färgat håret: japp
brutit några ben: nej
några piercings: bara öronen
egen dator: behövs inte
bra självförtroende:  ja det tror jag
kysst någon: ja
haft sex: ja
köpt kondomer: yes , första gången var på hemköp i city
tagit nakenbilder: njä
sagt jag älskar dig till någon idag: nopp
bjudit ut någon: ja
varit kär: absolut
dumpat någon: ja
blivit dumpad: hahhaa ja , tro det eller ej
varit otrogen: tyvärr har jag det
stulit någonting: ja ett bh band på lindex när jag va fjorton
lämnat landet: ja
rymt hemifrån: nä
tuttat eld på nåt: klart, elise är min vän
gjort något olagligt: en del

hur..

svarar du i telefonen:
hej det är gabriella
fördriver du tiden: träning, datorn eller prata i telefon
mycket pengar har du: just nu, ingenting
tjänar du pengar: ja det gör jag
ofta bäddar du sängen: aldrig
ofta diskar du: nästan dagligen nu när maskinen inte fungerar
ofta städar du: alltid känns det som
många stör du dig på: för många, tyvärr
ofta träffar du din familj: tulle dagligen , pappa nästa dagligen , mamma lite mindre och malin någon gång i veckan.

välj

katt eller hund:
hund
vit eller svart: svart
varmt eller kallt: varmt
vatten eller land: land
sex eller kyssar: måste man välja blir det sex, man kyssar är najs
telefon eller internet: telefon
musik eller tystnad: musik
bok eller film: film
leva eller dö: leva för helvete

jag har säkert haft denna listan innan , men det skiter jag i . haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: