Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

min onsdag

Kategori: blogg

igår var det onsdag och inte vilken onsdag som helst. utan onsdagen förre karnevalen , precis som det skulle vara något speciellt. men ja nu skrev jag så i alla fall.

igår jobbade jag för fullt . på kvällen lagade jag mat . ja eftersom någon tycker att jag inte ska äta pizza och hamburgare så lagade jag mat. ja det blev fullkornstortellini med broccoli , mrrötter, svamp, baby spenat och god lök. på detta hade jag lite parmesanost. blev faktiskt gott och nyttigt. när frida kom tog hon också lite mat. sen kom li med lite videomix godis , dricka och en daimstrut som vi delade på. även sara joinade och tillsammans var det väldigt mys. vi provade kläder och jag kan lova att en del av girlsen blev glada när de gick. dom fick med sig både det ena och det andra.

efter provningen av kläder drog jag ner tjejerna i stan alltså bara ut från min lägenhet. jag visade vilka karuseller jag skulle åka på karnevalen. okej töntigt av mig, men jag älskar karuseller. sen gick vi en runda genom staden och vi hamnade till slut på videomix. sen hem tills olsson och alla hämtade sina påsar med läckerheter. jag ställde mig vid disken och väntade på ett samtal från adam. när det kom så begav jag mig hem till honom där jag nu vaknade upp i morse. nu blir det jobb. ska äta lunch hos farmor tillsammans med linus och sen ikväll en sväng hem till sofie sen bär det av till stan där vi ska kolla in sofies favorit danny och sedan vår allas favorit måns. själv tycker jag att det suger att inte världens bästa step up kille darin inte kommer utan danny i stället. i want darin !

nä nu är det karnevalsyra i stan och imorgon är jag toavakt. 5 kr och dasset är snyggt.

ciao :)

jag tackar sara, frida och li för en väldigt trevlig kväll.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    haha "Sofies favorit Danny" jaa, då är det! Han är HET! Men Måns gillar jag också! Vi ses ikväll gumman. Ha en bra dag! Puss

    2007-07-12 | 11:04:12
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se
  • l-o säger:

    Tack själv :-)

    2007-07-12 | 12:31:13
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här: