Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

mitt val.

Kategori: blogg

KLÄDER
Skor: ett par skor från chloé är min dröm
Sneakers: nike
Jeans: true religion, men är galet kär i mina elsa från boomerang
T-shirt: see by chloé
Underkläder: hanky panky

ACCESSOARER
Väska: underbaring från benetton
Plånbok: använder jag ej
Solglasögon: gucci
Klocka: guess

TEKNIK
Tv: Philips
Stereo: pass
Mobiltelefon: just nu nokia, men samsung är min favvis
Mp3: Iriver
Dator: acer
Kamera: nikon

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: den som mamma köpt hem
Hårprodukt: Loreal - Studio Hot straight
Parfym: miss dior
Hudkräm: från aco eller loreal
Schampo: fructis (men är inte min favorit)
Balsam: samma som innan
Medicin: någon för huvudvärken
Vitamin: c-vitaminer (brus tablett)
Huvudvärkstablett: Ipren

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten ramlösa citron
Öl: Corona
Vin: Rött
Bröd: från hven
Choklad: Marabou vanligt mjölkchoklad
Glass: Ben & Jerrys fast helst äter jag italienskglass i Lido di Jesolo

HEMMA
Säng: IKEA
Lakan: Röd/Rosa med härligt mönster
Espressomaskin: Har jag ignen
Kylskåp: Electrolux kanske
Porslin: IKEA

FÄRDMEDEL
Bil: Passat Sportkombi eller Saab Sportkombi. Idag passaten för den är min favorit :)
Flygbolag: Al Italia för jag åker helst till Italien
Taxibolag: Taxi Landskrona
Cykel: Har ingen, cyklar på tulles som hon fått av mormor. Men jag vill ha en helt ny.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Ida´s hårdesign
Bank: SEB
Bensinstation: Statoil såklart
Gym: nautilus ute på korpen

/gabriella ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: