Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

punktform.

Kategori: blogg

  • jag vaknade idag och skulle till jobb
  • jag mådde dåligt , kräkte och stannade hemma
  • jag sov
  • jag vaknade , mådde mycket bättre, åt lite soppa
  • tog mig ett bad
  • kollade en skräckfilm
  • sitter fortfarande i min handduk sedan jag badade
  • funderar över saker och ting
  • längtar tills båstad
  • ska nog ta och göra vid mig snart
  • för mig är snart om någon timme typ
  • spelkväll med vännerna kanske
  • annars umgås med mina vänner i alla fall
  • tycka att allt suger
  • tycka att allt är bra

ja allt detta har jag gjort idag eller tänker jag göra.´jag tänkte mycket igår när jag gick och la mig, jag drömde om saker som jag tänkte på innan jag gick och la mig, jag tänkte på det när jag vaknade och jag tänker på det nu med. men snart måste jag tänka färdigt, för det viktigaste är ju trots allt att jag själv mår bra och är glad. nä nu skiter jag i att försöka göra andra glada, nu kommer jag i förstahand. nä tacka fan för visa personer. sommar är helt värdelös också. ja just nu är pengarna på kontot det bästa! nu ska jag gå en runda i lägenheten och fundera på om jag ska åka och sola. yes brun till båstad ska man bli.

so long losers !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: