Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

semester

Kategori: blogg

igår började min semester , det började med en tur till åhus tillsammans med sofie och klara. såklart hade vi väldigt kul och det gick bra att köra. det var jag som körde och saaben gick som bara den. bromsarna på saaben är grymt bra och det tackar vi för. annars hade vi nog kört fel, krockat och lite andra saker.

inte nog med att vi var bäst på vägen vi hade en jävla bmx f****a bakom oss men henne fick vi bort när vi körde igenom tollarp. tollarp för mig har en hel del fina minnen. låter kanske konstigt. men det var så kul på statoil i tollarp. det var för tre år sedan då mitt innebandy lag hade anmält sig till handebollen i åhus. jag ville inte vara med så i stället bestämde vi oss för att köra upp på söndagen och kolla. jag lovade li att sova i landskrona och att jag skulle vara ganska nykter. i stället blev jag askalas ,sov inte i landskrona och dagen efter när jag vaknade ringde li och sa att hon skulle hämta upp mig. jag fick då be henne hämta upp mig någonstans vid väg 17 . haha kläd i högklackade skor, fotbollsshorts och en supersleten t-shirt stod jag på vägen som en luffare och väntade på mina vänner i den röda faran. haha tjejerna skrattade ganska mycket, stannade i alla fall på statoil i tollarp där jag inhandlade en mosbricka. lånade även toaletten så jag bytade till jeans och luvtröja men fy fan vad varmt det var. kvällen slutade med mc donalds och fotboll. ha det var min dag för sådär 3 år sedan...haha

idag ska jag hem till jörgen och åsa på middag. ska bli riktigt trevligt efter det ska jag in till min gamla granne. tove åker till australien för att plugga så hon ska ha en liten sån där avskedssak. ska bli riktigt trevligt att träffa alla gamla grannar. ibland saknar jag verkligen huset i borstahusen , det va super mysigt. eller lägenheten på kunsgatan 7. det är på dessa ställena som jag spenderat de bästa åren i mitt liv än så länge.

måste även tacka tjejerna för en mycket trevlig kväll igår. herregud vilka roliga typer ni alla är 

nu ska jag ut och gå , rensa hjärnan och så.

hejdå.

ps. trevligt att även grabbs läser bloggen. så hej på dig fredik ! (som i lördags avslöjade att han läste min blogg) haha

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Tack själv gumman! Va riktigt myist hela dagen igår! Stranden imorgon får jag hoppas?! Love u 2 alla mina fina tjejer! Puss

    2007-07-17 | 17:40:27
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: