Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

sista dagen i juli

Kategori: blogg

det är inte många dagar denna månaden som varit fina. nä det har varit mycket regn och allmänt tråkigt väder. jag tycker att juli månad ska vara sol, sol och ännu mera sol. jag tror att augusti blir fin i alla fall.
om sådär 17 dagar fyller jag år. så nu ska jag varje dag (okej kanske inte varje dag) skriva in vad jag önskar mig , allt kanske inte är sådär verkligt men om jag nu hade fått välja precis vad som helst.

men jag kommer även ge en riktig önskelista till dom som önskar det :) jag vet ju vilka som vill ha , men om någon annan vill ha min önskelista så lämna en loten kommentar i här i bloggen.

ja så idag på önskelistan är såklart solsemester på en paradis ö :)

image29

Kommentarer


Kommentera inlägget här: