Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

slut

Kategori: blogg

ja nu är min semester slut för detta året , antalet dagar på stranden ? en dag .  vilket såklart känns skit. ja det känns som den där sommaren för två år sedan då var det precis samma sak. jag behöver sol, värme och dagar som jag kan vara på stranden i lite kläder. jag ska inte klaga. jag fick i alla fall lite ledighet som jag tyckte var skönt. men dessa två veckorna gick så snabbt.

men denna veckan jobbar jag bara fram till torsdag. på fredag är jag ledig för då bär det av till båstad för att lira innebandy. okej vi är nog det sämsta laget som är med , men för mig gör det inget det ska bli grymt skoj. ja båstad outdoor open är grymt kul. tyvärr har vi inte våra nya matchställ som är så heta. vad hände annars ihelgen?

fredagen blev det en after work på speakers sen efter det  så åt vi på tycho och efter middagen bar det av mot olssons på kingstreet. där drack vi alkohol , men inte massor av mängder. sen blev det tycho men jag hoppade över tages.

lördagen frukost tillsammans med elise och sara. kolla film sen middag hos lina då hon fyller år idag. efter mycket fnitter och skratt tog vi oss ner i stan där vi var en sväng på baggens och tycho. efter det bar det av mot en varm säng.

söndagen städade och diskade jag och tvättade. sen var jag på seVen där jag åt en hamburgare och kollade in cabare mix. dom var kalasbra ! sen hem och kopplade av. på kvällen blev det film med adam , den var riktigt bra.

idag blir det bingen tidigt då jag måste komma i rätt form. så idag blir det
bois efter jobb sen ska jag direkt hem och slänga mig i badet och sen sängen.

grattis lina  !

ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: