Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

älskade vänner.

Kategori: blogg

jag har massor av underbara vänner som jag avgudar till mass. när någon av oss har problem eller mår dåligt så finns vi där för varandra. just nu kanske det är någon som behöver en mer än någon annan. jag hoppas du/ni vet att vad som än händer så sviker vi inte. för är man riktiga vänner så är man inga svikare ! man står vid varandras sida både vid medgång och motgång. vi hjälper varandra i dom jobbiga situationerna men även då man bara vill ha lite taxi. vi går igenom stor och små problem , vi gråter , skrattar och drömmer tillsammans. That´s what friends are for !


In good times
And bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for


http://www.youtube.com/watch?v=EtGF2m102Wg

nu slutar jag snart för dagen ! ska bara ringa danmarks kontoret :) bloggar mer sen !

ciao !

gabriella ♥

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Du är så söt Gabby.. Blir nästan lite rörd när jag läser :) en stor puss till dig, ha en underbar dag du fina vän! puss

    2007-06-19 | 08:32:33
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se
  • Klara säger:

    Tack för att du finns gumman! Jag är där för dig alltid, in all times! Älskar dig! Puss Puss

    2007-06-19 | 11:09:11

Kommentera inlägget här: