Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

Am I everything you need

Kategori: blogg

hey you , nu har jag ätit en efterlängtad frukost det blev en ostbulle och lite vanlijyoggi. mumsigt gott vill jag säga. igår var jag ute och åt tillsammans med mitt kära jobb. vi har på tycho och smällde i oss lite biffar, öl och glass. riktigt trevligt vill jag lova , härligt gäng är vi nu. fast mojjan caroline saknas såklart. efter tycho gick jag mot videomix för att möta upp sara. när jag kom fram till videomix hade dom såklart precis stängt. skulle aldrig stannat och pratat med några av boysen från hilleshögs if. btw , grattis till ännu en vinst  :) några som inte vinner lika mycket är landskrona bois , som just nu ligger sist i superettan . herregud finner inga ord för detta.

ikväll ska jag på möta med innebandyn , ska diskutera nästa säsong bla ny tränare och annat mojs. ska bli väldigt bra , sen nästa vecka drar vi igång med fysträningen . den måste man verkligen bruka allvar med om man vill se bra ut i den nya matchtröjan. så det är bara att knyta skorna och ge sig ut på vägarna. till och med tanken på fysträning får mig att le :) då är det bra :) FFF - Somebody betta put you back into your place

There's one thing for sure I know is true....

just det jag stör mig enormt mycket på en sak för tillfället , ja riktigt mycket vill jag lova  ! ibland önskar jag att jag inte störde mig på småsaker men jag blir bara sådär lite smått irriterad. ibland önskar jag att jag kunde ändra mina sommrar lite. ja ända från 2004 så är det "stora" saker jag gjort annorlunda om vetat om hur allt skulle blivit. jag önskar jag att jag hade kunnat åka till italien i sommaren , jag önskar att jag bara kunnat komma bort från stan. då hade saker säkert blivit bra. nä om widdi får säga vad hon tycker så är jag inte i landskrona våren 2008. och just nu hade det kanske varit bra. kanske blir det så att jag tar tag i mig själv och gör det, men är det verkligen vad jag vill ? efter sommaren tar jag ett beslutat .

nu ska jag jobba. so long my fans.

/gabriella ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: