Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

annorlunda tisdag

Kategori: blogg

tisdagar är ju absolut en av mina favorit dagar , det är då jag har mys kväll med girlsen . vi äter mackor , grönsaker&dippa och så kollar vi på bästa tv programen. men just idag som det är säsongsavslutning på favvo programen sviker vi soffan och ger oss in på hven. ja och på hven blir det massor av skoj. vi ska grilla korv , vilket är mums. jag, sara, elise, tulle, klara och lucas åker in 14.15 och laddar upp. sen med halv sex båten kommer lina och sofie. dom är ju hårtarbetande kvinnor ;)

vad gjorde jag igår då? jag gjorde allt jag inte skulle typ. blev ingen träning och ingen solning :/ jag kollade fotboll, hilleshögs if. som vanligt vann dom :) sen var jag på hemköp och handlade till hventuren. blev en hel del handlade , lite dyrare än vad vi trodde. efter det umgicks jag med sara . vi handlade kebabsallad och bara hade myspys.

nä nu ska jag jobba hårt , jobbar ju BARA till klockan ett. blir mer bloggande på onsdag när jag är back in town.

ha det så bra,

/gabriella ♥

Kommentarer

  • Klara säger:

    känns som om allt är annorlunda just nu men det är alltid vi tjejer på tisdagar! Kommer bli helt underbart idag! Längtar otroligt mycket!

    2007-06-05 | 10:12:30
  • Sofie säger:

    Det kommer att bli sååå kul idag, nu är det dax för mig att blogga! Puss

    2007-06-05 | 10:25:22
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: