Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

bara ett litet inlägg.

Kategori: blogg

hven var såklart underbart , tack tjejer för en väldigt trevlig kväll/dag och allt :) med er har man verkligen inte trist. ett längre inlägg om hven kommer då jag kan lägga in lite bilder också.

igår var jag och provade de nya matcher kläderna inför säsong 07-08. nu ska vi spela i puma , och det är riktigt snyggt vill jag lova. svarta lite tighta tröjor med guld puma. vi ser ut som umeås damlag fast lite snyggare ;) tror alla vill kolla in oss nästa säsong.

efter att ha provat de nya kläderna så begav vi oss till tycho där vi spelade spel och drack gott :)

idag är det studentdag i landskrona , gissa om jag är avis. gud det var tre år sedan man själv var där på trappan och skrek för kung&fosterland. en underbar dag helt enkelt :)

nu ska jag jobba i en timme till sen ska jag till väla !

tack för just nu , more to come.

/gabby ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: