Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

dåligt inflyttande?

Kategori: blogg

Om du får mer än 45 poäng, så är du ett dåligt inflytande.
Om du får under 15 poäng finns det en risk att du
inte har något liv vilket är ännu värre ..

(X) Rökt  ja vem glömmer widdans 20-årsfest !
(X) Druckit alkohol  där kan jag inte precis ljuga, ibland blir det lite för mycket, ajajaj
(X) Sovit i samma säng som någon av det motsatta könet  så mysigt ju , längtar redans tills nästa mådag
(X) Sovit i samma säng som någon av samma kön klart, senast i måndags med sara
() Kysst någon av samma kön
(X) Haft sex sex är ju fint med någon man tycker om ;)
(X) Haft någon i ditt rum förutom familjemedlemmar hallå, i have friends!
(X) Tittat på porr en snabbtitt har nog hänt.
( ) Köpt porr
( ) Tagit droger
TOTALT: 7

(X) Tagit smärtstillande ja för ont har jag verkligen haft !
(X) Ljugit för dina föräldrar bara nödlögner
(X) Ljugit för en vän bara nödlögner
( ) Smygit ut ur huset
(X) Gjort något olagligt regler är till för att brytas  ,, eller?
( ) Skurit dig själv
(X) Skadat/sårat något  ja tyvärr gör man så ibland.
( ) Önskat att någon ska dö
( ) Sett någon dö
TOTALT: 5

(X) Varit ute längre än du var tillåten ibland kom man hem lite försent.
(X) Varit ute hela natten hallå partynätterna på Q varade länge
(X) Färgat ditt hår yes , men nu är jag ljus igen
(X) Fått böter japp parkeringsböter
(X) Varit med om en olycka en del
(X ) Varit på en pub absolut , tycho lätt !
TOTALT: 6

(X) Varit på ett vilt party har hänt
(X) Druckit mer än fyra öl på en kväll ja och efter fyra öl behöver jag inte mycket mer
( ) Spenderat vårlovet i Florida.
( ) Sniffat någonting
( ) Använt svart nagellack
(X) Haft på dig armband armband är snyggt
(X) Haft på dig en T-shirt med ett bands namn på spice girls och backstreetboys. vill ha en lite rockigare nu
(X) Lyssnat på rap oh yeah
( ) Äger/Ägt en 50 Cent CD
TOTALT: 5

( ) Klätt dig som en plugghäst
(X ) Stulit något ja ett bh band på lindex för sådär hundra år sedan
(X) Varit för full för att minnas något kommer jag inte ihåg
(X) Drabbats av en minneslucka kommer jag inte heller ihåg
(X) Svimmat yes i have. säger bara inne på q eller dagen efter min 18-årsdag. ohoj
( ) Varit förälskad i en granne
( ) Fått någon att smyga in i ditt rum
TOTALT: 4

( ) Smygit in i någon annans rum
(X) Varit på en konsert senast justin i göteborg. han är het som smet
(X) Blivit kallad för slampa tror jag säkert, finns idioter
(X) Kallat någon för slampa även jag var en idiot i mina tidiga ungdomsdagar
( ) Installerat högtalare i din bil
(X ) Haft sönder en spegel yes, 7-års av olycka där
(X) Duschat i någon av det motsatta könets hus ja !
(X) Borstat dina tänder med någon annan tandborste ja har man ingen egen så...
TOTALT: 6

( ) Ludacris har varit/är din favorit rappare
( ) Sett en p-rulle på bio
( ) Hängt i ett köpcentrum
(X) Skolkat från skolan hände en hel del i ettan på gymnasiet och även lite smått under den andra skoltiden
(X) Haft en skada ja , min rygg
( ) Smitit från notan
(X ) Satt eld på något hallå jag är vän med elise
(X) Ljugit om din ålder jag och widdi ljög för snygga killar när vi var 13. - klart vi är 15 ;)
TOTALT: 4

( ) Ägt/Hyrt en lägenhet
(X) Brytit mot lagen då en polis varit i närheten hoppa upp på min hoj
(X ) Varit otrogen ja , men aldrig mer !
( ) Hamnat i trubbel med polisen
(X) Pratat med en främling ja man är ju trevlig
(X) Kramat en främling ja har hänt
(X) Kysst en främling ja på citadellt när jag va typ 14 , annars håller jag mig till folk jag känner till
(X) Åkt bil med en främling när jag var i Rom för sådär 5 år sedan , vi åkte till en bar
( ) Blivit trakasserad
( ) Blivit verbalt trakasserad
TOTALT: 6

( ) Varit inne på internet 12 timmar i sträck
(X) Pratat i telefonen i mer än 4 timmar i sträck i like to talk
( ) Tittat på TV i 12 timmar sträck
(X) Varit på en loppmarknad yes i have
( ) Blivit kallad för ett dåligt inflytande
(X) Druckit och kört bil ja fy vad hemskt . men jag hade inte druckit mycket. adam måste trott jag va knäpp
(X) Busringt någon
(X) Legat i en soffa med någon av det motsatta könet
(X) Fuskat på ett test
TOTALT: 6

Totalt 49 poäng. Detta kan inte stämma då jag är en ängel ;)

Kommentarer

  • l-o säger:

    Gabby, du har glömt ett kryss...du har smitit ut ur huset, kommer du inte ihåg när vi gick ut källar hållet hos mig ;-)

    2007-07-01 | 15:12:09
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här: