Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

denmark-sweden?

Kategori: blogg

tjabba tjena hallå ? gårdagen var väldigt trevlig måste jag säga. tack girl för att ni alltid gör så jag har roligt :) vi var i alla fall hemma hos klarrie (http://klarrie.blogg.se) och det va så mysigt :) efter det var det tycho och tages , inget att klaga på. kvällen slutade som jag vill  , vilket är najs :)

nu ska jag snart till sara som jobbar.. ska fika lite :) efter det ska jag nog till center syd och inhandla två st linnen., som verkligen behövs. ikväll danmark - sverige  , trevligt trevligt. vi är svenska fans allihopa .. 
pappa och mamma är där inne , jävla lyckosar sen att klara blivit bjuden dit av jobbet är inte heller fuskigt. sen att hon får massor sakar hela tiden  , ajja jag är bara avis. jävla svenska avundsjukan ! hahahah

kanske kommer ett litet roligare blogg inlägg senare. här kommer i alla fall en bild också :)


puss&kram
gabriella ♥

image1

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jag är impad Gabby.. Jag ska också börja vara duktig med min blogg på allvar nu, ska blogga imorgon förmiddag men nu ska jag laga mat och titta på fotboll! Vi hörs sen, hör av er om ni ska hitta på något kul sen ikväll! Pussss

    2007-06-02 | 18:38:41
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: