Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

det var en liten fågel

Kategori: blogg

igår var det fredag och en skön sådan. kom hem efter jobb och gjorde inte så mycket. efter jag ätit en god middag med familjen började jag städa mitt rum vilket är ett heltidsjobb. städade ett tag men blev aldrig helt färdig. när det fanns ju saker som lockade mycket mer än att städa rummet ja som att kolla film med adam. så vid halv tio hämtade jag upp adam så hyrde vi film och handlade lite godis. inte helt oväntat så somnade jag i filmen och åkt knappt något av mitt godis. nästa gång ska jag bara handla godis för 6 kr , adam tror inte jag behöver mer..haha efter det var jag bara lite taxi åt malin & co. där även tulle. snäll syster dom har ♥

nu regnar det mycket här , riktigt tråkigt. speciellt efter som att det är fotboll i stan. först såna old boys typ ;) sen spelar bois , landskronas förra stolthet  . den nya stoltheten i landskrona falcons :)

nä nu ska jag klä mig. hoppas alla får en trevlig lördag !

/Gabriella ♥ 

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hjätat.. Du är för rolig.. haha ett heltidsjobb.. STÄMMER! Du kanske behöver få ett besök av Bree?! Eller vad sägs? haha Ha en bra dag gumman! Puss

    2007-06-18 | 08:27:43
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: