Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

detta tog jag från sofies blogg.

Kategori: blogg

1. Vad var den senaste drömmen som du minns?
att jag var på någon fest , där var kines brudar som skulle slå mig och såklart var så satt jag fast i en hiss med adam och en annan tjej.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
japp det har jag

3. Vad åt du senast?
en godiskrita.

4. Har du fått någon komplimang idag?
nä , inte än i alla fall.

6 . Är du polare med grannarna?
nä , men hej säger jag i alla fall.

7. Vilka länder har du bott i?
bara sverige , men har en känsla av att jag någon gång lär bo utomlands.

8. Senaste piercingen?
sådan har jag inte.

9 . När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
igår när jag körde hem från göteborg , jag kollade ju justin i måndag .

10 . Har du däckat/spytt för att du druckit?
jag , never ! eller jo just det midsommar blev det lite för mycket. ajajaj

11. Har du äggat någon?
om jag har

12 . Har du haft en stalker?
jo jag har ju det , en hel del faktiskt.

13 . Hur bra är din syn?
den fungerar när jag vill , precis som min hörsel.

14 . Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
simma med hajar är inte riktigt min grej. så nä !

15 . Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har bara varit på ett och det var vackert.

16 . Var är dina syskon just nu?
tuller sitter här i samma rum som mig, malin ligger och sover. vilken koll jag har.

17. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
nä , tyvärr lever denna killen inte längre :/  men annars hade jag säkerligen hälsat :)

18 . Vem ringde dig senast?
världens bästa mormor

19 . Vilken tid gick du upp imorse?
08.09

20 . Vad ska du göra i helgen?
till hven såklart, sofie ska du med ? :)

21 . Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
tack min allra bästa vän för denna underbara mini weekenden den har varit helt perfekt! du är den bästa vännen man kan ha  ! Love babe <3 , detta fina sms fick jag av sara , min bästa vän.

22 . När var du riktigt sjuk senast?
är typ alltid riktigt sjuk. eller i alla fall när jag har migrän.

23 . Vem är den senaste kändisen du tog på?
måste varit någon fotbollsspelare ;) haha

24 . Vad finns i din bakficka?
inget alls , jag är fan ingen kille.

25 . Vad är det första du gör på morgonen?
kollar vad klockan är och inser att jag stängde av larmet under sömnen. och att jag sovit för länge ännu en morgon,


Gabriella ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: