Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

kom igen då.

Kategori: blogg

nu har jag sagt det så många gånger, jag ska komma igång med att blogga rejält. sorry det blir inte så. men då och då kommer det nog ett litet inlägg. hade jag bloggat om allt skit som jag gör i min kära lunarblogg då hade man kunnat läsa smaskigheter hela dagen lång. men nu är det inte så. men att bättra mig ska jag nog klara av.

nu är det i alla fall helg och helger är kanon bra. men vad ska gabriella den snälla ställa till med denna helgen då?

♥ fredagen är det jobb till klockan fem . hem till mange och hämta resten av mina saker som jag haft under min boende vecka på ödmansonsgatan. efter det kanske en tur till mitt gym så jag kan biffa. sen ikväll blir det party party. då ska vi kolla på svenska akademien på tages. tror det blir ett riktigt håll igång. efter dagen får man se vad som sker ;)

♥ lördagen ska jag träna , kanske sola och bara njuta. kvällen blir det fotboll. gillar danmark alot men i denna matchen gäller såklart sverige och alla dom svenska vikingarna. säga bara zlatan , ljungberg och elmander , hello boys ;)  sen blir det lite party party igen ;)

♥ söndagen är det hemligt uppdrag men kanske även en sväng på fotboll. vackert väder , fotboll och lite läsk på en söndag så är dagen räddad :)

nu ska jag köra och hämta mat , blir god lax :)

trevlig helg och glöm inte att bästa brudarna är sååååå BRA. lots of love to you.
& snart är widdi hemma , i miss you ! ja jag saknar dig. vi har massor att ta igen. 
 
more to come....

Ciao ;)

/Gabriella ♥

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Trevligt att se att det uppdateras till höger och vänster här.. Får kanske ta tag i min kära blogg också.. =) Hoppas att mitt fredags sms gjorde dig på gott humör imorse.. :) Vi ses sen gumman! Puss, lots of love!

    2007-06-01 | 15:29:51
    Bloggadress: http://sofiecaroline.blogg.se
  • Anonym säger:

    Hej Gabbs! nu är det hemgång för mig! Ring mig sen!
    Puss Puss

    2007-06-01 | 15:55:18

Kommentera inlägget här: