Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

min favorit per.

Kategori: blogg

ja det är såklart per gessle , i alla fall när det gäller musik. vet att många tycker han är en liten fjant. men i vilket fall som helst så tycker jag denna låten är ur mysig.

Jag tycker om när du tar på mej
Jag tycker om när jag ser dej vid min sida
Tycker om när du finns hos mej
Jag tror det aldrig kan bli bättre än så här
För mej...

Kommer du ihåg var det igår
Du tog en främmande skrämmande
Människa och kysste hans hår
Och sen förde vindarna
De vackra vilda fåglarna
Till mej

Jag tycker om när du tar på mej
Jag tycker om dina fingrar mot min panna
Tycker om när jag betyder nåt för dej
Det kan aldrig kännas bättre än så här
För någon... för mej...

Jag tycker om när du tar på mej
Jag tycker om dina bröst i morgonljuset
Tycker om när jag betyder nåt för dej
Det kan aldrig kännas bättre än så här
Tycker om när du tar på mej

Jag tycker om när jag har dej vid min sida
Tycker om när du ler en stund mot mej
Det kan aldrig kännas bättre än så här
För någon... för mej...



igår var det en helt vanlig onsdag , och nä jag var aldrig ute och sprang. men jag gick ut till li i borstahusen . vi kollade på film tillsammans med danne och hennes föräldrar. mycket trevligt . efter det körde danne&li mig till videomix där jag inhandlade red bull till världens bästa lillasyster, tulle ! själv köpte jag mig en ramlösa.
efter det tog jag mig en promenad hem och rensade mina tankar, kom fram till mycket . men det jag kom fram till var det jag INTE ville komma fram till. jag hopppas jag har fel helt enkelt , ja det får vi se.

idag är det torsdag och en dag närmare fredag. idag ska jag jobba som bara den till klockan slår fem sen ska jag på ett litet möte som kan innebär extra money för mig om jag nu vill det. men just nu lockar det inte, men man kan alltid lyssna på vad som sägs. efter det blir de nog en lugn kväll , jag behöver det !

snart är det helg , yeah och sen nästa helg är det midsommar. har en känsla av att sommaren kommer bli kalasbra trots att det känns som denna veckan varit lite skit. men vad sker till midsommar då? vi har inga planer men jag tror det blir bra . det blir vad man gör det till . hade jag haft en trädgård hade jag fixat men nä sorry jag ställer inte till med en midsommar fest inne i en lägenhet.

jag funderar om jag ska börja med dagens outfit , jag tror folk hade blivit skrämmda ibland då..haha idag har jag i alla fall på mig jeans från 7 for all mankind (dubbelsjuan) , vit baslinne från hm , creamfärgad topp från gina och till det ett par grön/vit randiga espandrillos (rätt stavat?) haha i vilket fall som helst så är jag nöjd idag.

nu är det back to work.

puss&kel
& en extra puss till mina bästa vänner !

/gabriella ♥

Kommentarer

  • Klara säger:

    kan du vara snäll att maila mig vad du kommit fram till!?

    2007-06-14 | 15:19:38
    Bloggadress: http://klarrie.blogg.se
  • Klara säger:

    kan du vara snäll att maila mig vad du kommit fram till!?

    2007-06-14 | 15:19:47
    Bloggadress: http://klarrie.blogg.se

Kommentera inlägget här: